Ja då det var det här med att blogga

fasen jag är sämst på blogga just nu. Får nog börja sätta påminnelser på mobilen.

 

Jag kämpar på i gymmet och jobbar med mina svaga sidor som mest. I detta fall mina små ben. hehe. Kämpat med dem så länge men har höjt växeln ännu mer. I love it!!!. Ska få de bästa benen på scen. Jag ger inte upp!. Men det är stor skillnad bara från förra sommaren. Roligt !

Månadens fokus. Jag rekommenderar alla oavsett om detta är fokus eller inte att gå och köpa en printed t-back om man inte har dem. Helt fantastiska! Man känner inte att man har en tröja på sig när man tränar och det är så snygga!! Visar upp stor del av ryggen vilket är ett plus för oss muskel freaks ;) Mina favoriter är den svarta eller blå <3

Skärmavbild 2014-06-12 kl. 16.58.07

 

Skärmavbild 2014-06-12 kl. 17.07.40 Skärmavbild 2014-06-12 kl. 17.07.25

Skaffat en ny look också :)

Bye bye blondie !! Skärmavbild 2014-06-12 kl. 17.06.18

Jag trivs som fisken i vattnet ! . Som vanligt är det min favorit frisör Eva Andersen om som färgat och klippt mig. Hon är grym!! http://www.ivanselemba.se

Annars händer inte så mycket. Mina duktiga tjejer kämpar på och idag ska jag PT träna Elinor.. Benen ska brinna…Moohahah <3<3

Snart är det diettider igen..Saknar faktiskt det ! Kommer dock att ångra de orden.hahaha

Lämna en kommentar