Spin SPin SPiiiiin

God morgon !

Jag är så kass på att uppdatera nu. Får ta och skärpa mig lite. Man kan ju säga att det här med spinning rullar på nu… Får min egna klass på tisdagar (börjar nästa vecka) sen ska jag ta alla måndagar hela juni ut för att en har slutat. Sen har jag några lördagar där ja ska täcka upp också. Sjuuukt mycket spin alltså!. Skit kul är det! Jag är också så glad att folk gilla tydligen mina pass. Har ju kört 2 nu. Sen på tisdagar ska jag även hålla bootcamp EFTER min spinningklass. Haha. Det bästa med detta är att jag tränar Och får betalt för det!. Kan ju inte bli bättre?. ;) Så nu ska jag göra ihop några olika spellistor med musik. Man vill ju inte upprepa sig hela tiden?. Sen har vi en manager som slutat. Hon höll rätt mycket bodypump klasser. Man kanske ska försöka sno dem nu?.haha. Jag är ingen instruktör, men det är ju inte så jädrans svårt att få ihop ett bra bodypump klass. Jaja vi får se.

Annars har det inte hänt allt för mycket faktiskt. Man firade ju Memorial weekend här i USA denna helgen. Jag fira med att äta en HEL B&J glass. FI FAN!. Alltså jag har aldrig gjort det innan så det var något nytt. bara sådär 1200+ kalorier för 1 sån. haha.SJUKT!. Men det är nemas problemas det bränner man bort.

Idag ska jag på massage och jag läääääängtar så mycket. Behöver det verkligen. Sen blir det lite Pt klienter ikväll. IMG_3397

 

 

Lämna en kommentar