I did it!!!

Jaa I did it!. Hade nyss min första spinning klass. Alltså jag har varit så jävla nervös. Jg brukar aldrig vara det MEN nu var jag. Dem älska passet och alla var skit glada och grymt svettiga och trötta. :) Jag sa på slutet att jag var helt ny. Alla bara skrattade och applådera. För detta är inte min klass utan jag täckte en annan.

Jag har uppdaterat dåligt för det har varit min först jobb vecka. På alla jobb jag börjar så får jag sån prestations ångest och vill verkligen visa att jag kan. Så jag drömmer alltid jobb och tänker jobb.samma med skolan. Men det brukar gå bort efter 1 vecka typ. Men jag har redan haft 3 assessments (vad säger man?) Dem säger att ingen annan haft det på första veckan:) I’m happy!
Så ni vet att jag lever!
Idag blir det shopping och god mat. Vi firar Memorial weekend( vad nu det är? hahaha får googla)

pusssss

20130525-101505.jpg

Lämna en kommentar