Gästinlägg av Emilia

Nu har Emilia klar med prövningen för ”fitness programmet”. Hon har varit riktigt duktig!. Vissa dagar har varit svårare än andra, men så är det alltid. Hon förlorade tyvärr ca totalt 4 för att hon varit sjuk och åkt på knä problem. Men det är inget man kan göra något åt mer än att vila. Många var sjuka ett tag i Sverige och det är inte lätt att hålla sig frisk. Men dem veckorna när hon kunnat träna så har hon krigat. Hon har använt mig flitigt vilket är jätte bra för hennes egen del. Viktigt att hålla en bra och öppen konversation. Att även våga prata när det varit jobbigt och inte bara dela med sig av det som är lätt. Hon är duktig på det. Så roligt att se hennes process. Att gå från att inte kunna 1 armhävning till 19 är sjukt bra!. Dessutom är dem utföra med perfekt form och inte på knä. Det är bra att se sådana resultat också eftersom det inte bara är vågen och siffror som är viktiga. När kroppen är stark mår man bättre och man ökar förbränningen helt allmänt. Fortsätter hon så kommer resultaten bli väldigt bra. Resultat kommer inte över en dag och det är viktigt att komma ihåg. Fortsätter man så kommer dem :) . detta har varit 10 veckors PROV och jag har tyckt att det har gått jätte bra. Nu vet jag vad jag ska ändra och förbättra eller vad som fungerar. Jag måste även tacka Emilia för att hon ställde upp på detta. För det är trotts allt en” win win” situation eftersom jag inte gjort detta innan.. och stort Tack för dem fina orden Emilia <3

Kroppsmått i cm
 Arm kring biceps: 
Då:30
Nu: 29

 Över bröst:
Då: 83
Nu: 83
Mage över navel:

Då: 84
Nu: 77 !!!!!!!!
Stuss
Då: 99
Nu: 96
Lår:
Då: 62
Nu: 57
Vader
Då: 39
Nu: 38

Inlägg från Emilia :

Hej

Då är jag nu färdig med mitt program .
Imorgon ska jag bara göra mitt fettmätning på morgonen. Men vågen slutade på 61 kilo och jag är jätte nöjd!
Melinda har fått alla bilder och mått.

Jag har lärt mig så mycket och jag har blivit så mycket starkare.
För 10 veckor sen kunde jag inte göra 1 armhävning på tå. Idag gjorde jag 19 och en halv ;-) haha jag har filmat de och skicka de till melinda som tack present :-)

Melinda har varit ett underbart stöd under hela denna resan. De har gått upp och ner.. De har varit tufft med sockret men träningen har gått bra!
Jag har haft mina nergångar med skada och sjukdom men jag ska inte skylla på de! Jag har gjort mitt bästa.

Maten har gått bra jag har lärt mig mycket och jag mår sååå mycket bättre när jag inte äter så mycket kolhyrater som jag har ätit innan jag börja.
Jag fick ett matschema som va enkelt , lättlagat och anpassat till mig! Jag har lärt mig att planering av mat är VIKTIG och underlättar.

Melinda som PT kan jag rekommendera till ALLA. Hon är underbar på alla sätt. Jag har haft kontakt med henne varje dag. Rapporterat, bett om råd, tips, stöd . Hon har alltid funnits där för mig.
Om jag inte har förstått övningar har hon skickat över videon där hon visa mig.
Melli är min förebild och jag hoppas att jag en dag kan få ha hennes mage! :-)

Jag ska fortsätta träna och börjar mitt nya schema imorgon.

Tack Melinda <3

Bild 3

Kolla in vilken snygg rygg och armar hon börjar få !! WOop woop !

Lämna en kommentar