Gästinlägg av Emilia

Hej.

Då är jag inne på sista veckan, typiskt förra blev de bara träning 2 dgr för jag blev sjuk så ska kämpa dubbelt denna!!
De känns bra och jag är nöjd med de som jag har gjort hittills. Jag vet att jag säkert hade sett ännu mer resultat om jag verkligen hade följt melindas schema slaviskt och inte fuskat.
Fuskat har jag under dessa veckor. Kanske inte mycket men en gång i veckan iallafall. Jag har jätte problem med att sluta äta socker. Under dessa veckor har jag verkligen dragit ner på de men de är verkligen som en drog. I höstas vägde jag nästan 70 och nu har jag pendlar på 61-63 så de känns ändå bra.
Under dessa veckor har jag utmanat
min kropp i styrka, för kondition är inga problem för de tycker jag om att träna men nu har jag fått träna helt annorlunda. Nu har jag verkligen börjar känna vilka kroppsdelar jag tränar och de är så mycket roligare att styrketräna. jag tycker inte alls det är jobbigt att stå med alla killar på styrkeavdelningen längre! :-)
De har varit jätte roligt för jag har blivit så mycket starkare i kroppen och efter denna veckan så har jag 5 veckor på mig tills jag och Melinda ska gå i bikini i Miami så ska göra henne stolt !
Melinda är underbar PT och jag rekommenderar verkligen henne till alla !!
Emilia har varit skit duktig. Hon har verkligen kämpat. Dock har hon haft otur och varit sjuk totalt 4 veckor av dessa 10. Men det var mycket sådant i Sverige ett tag. Men Emilia är en riktig krigare och fortsätter hon såhär så blir hon farligt bra ;) 

Lämna en kommentar