Gästinlägg av Emilia

Hej. Nu är jag inne på vecka 9 av 10. Veckan började med en utmaning på sats 2timmar och 15 min spinning. Gick skit bra! kul och utmana kroppen lite. Sen dagen efter blev jag sjuk och jag va så dum som träna igår så jag måste vila nu och vänta på att bli frisk. De är frustrerande och stressigt eftersom de bara är dagar kvar!!!!
Hoppas på de bästa :-) maten går iallafall bra.
Melinda är min träningsförebild! Skulle döda för hennes kropp ! Jag tycker det är viktigt att ha en PT som man kan se upp till lite. Jag ska göra mitt bästa dem sista dagarna :-)

 

Tack för dem fina orden <3!  Emilia har verkligen gjort allt hon kunnat. Tyvärr har hon varit sjuk 3 veckor i början av programmet och dåligt knä. Det är situationer man inte riktigt kan göra något åt mer än att vila..Det ska bli så kul och se hennes resultat v.10. Men hon har tydligen börjat få Guns ;) 

Lämna en kommentar