Bankad kyckling

Vaknade i morse vid 7.05 av att lille Marcus ville mysa. Han kurrar och piper ( ja han kan inte jama) så blir han helt till sig när han ser att man vaknat. Alltså det finns ingen sötare än Babba, boo-boo, bebis och Marcus (kärt barn har många namn). Minst 50ggr om dagen säger jag till honom hur söt jag tycker han är och hur mycket jag älskar honom. Mike tycker jag är överdriven. Men jag kan inte låta bli. Boo-boo är så jävla sööööt <3 haha. IMG_2283Gick i allafall upp och körde 40 min cyckling på gymmet. Sjukt trött i benen!

Igår gjorde jag nog förövrigt den godaste maten på länge.. Jag bankade ut en kycklingfilé SDC13963Krydda som en galning med Grillkrydda,cayenne,salt, vitlökspulver, lökpulver,svartpeppar och lite limejuice. Potatisen är rostade i ugnen utan fett med chilikrydda,svartpeppar,salt.SDC13965Annars är nog detta den godaste salladen just nu. Spring Mix med rädisor, krasse,gurka + lite italiensk krydda.SDC13962

Lämna en kommentar