Mitt 2012

Vilket bra år det här har varit!

  • I Mars flyttade jag till USA på ”riktigt”
  • I Maj blev jag Mrs.Pedersen

[092274]557[092274]566[092274]573

 

Vi blev även med barn , Världens bästa Marcus <3 Mamma och pappa älskar dig mest i hela världen.. Bild 2

 

Jag blev Personlig tränare & Kostrådgivare

NASM_cert_logo

 

 

Mina nyårslöften är :

  • Jobba på mig själv. Man kan aldrig bli för bra ;)
  • Jobba på som attan och skapa mig ett kundnät och bli en bra PT
  • Komma i min livs bästa form och tävla i Bikini fitness ( kanske BMR Grand Prix?! :) )
  • Vara världens bästa mamma till Marcus <3 min lille buse
  • Sist men inte minst ta hand om min kära man och vara där för honom i vått och torrt

 

 

1 tanke på “Mitt 2012

  1. Härligt att läsa gumman!!
    Ja, du har verkligen haft ett fantastiskt år, det är dig även väl förtjänt! Gratulerar dig med att du nu är färdig PT….du kommer att bli en duktig sådan!!
    Skickar mina bästa lyckönskningar från ett riktigt varmt…(ja du vet var)
    Ha ett riktigt bra 2013!!
    Pok

Lämna en kommentar