Trött är tröttast

Trött trött trött och lite mer trött = utmattad !

Helst sjukt att man kan vara så trött som jag är för tillfället. Därav den dåliga uppdateringen!. Jag har sådan sjuk allergi, tror det är därför jag är trött. Liksom inte bara trött utan jag känner mig utmattad. Kan också vara så att jag tränat lite för hårt och ätit och sovit för lite. Maten vet jag att jag måste jobba med! Kaloriintaget måste höjas med iallafall 500 kcal. Inte lätt tycker jag då maten fortfarande ska vara bra mat och inte godis ;) Synd va?!..Annars hade jag varit glad! Jag äter 5-6 ggr om dagen vilket är PERFEKT! MEN måste äta mer!.Suck!. Jag ska inte bygga så mycket mer. Utan mer fokus på toning.. Inte gå ner i fett% då jag redan ligger på 16%. En tjej ska helst inte gå runt under 18%. Men jag mår bra så det är inga problem!. Mer mat iallafall!..Jag pratar nästan i tungor nu…Bla bla bla

Träningen rullar på.. MEN ska dra ner min cardio från 6 dagar i veckan till 4.. Mitt fokus är inte att förbränna så måste försöka hålla min energi till musklerna istället. Eftersom jag är så kass på att äta mycket mat. haha! Godis är lätt :P

Köpte en ny smak på kokosvatten jag inte smakat innan. Ananas! Yummy in my tummy!

Föl mig på Instagram föresten..Fitnessbym

 

20120830-223532.jpg

Lämna en kommentar