Bootcamp

Jag är död!. Det var hårt idag på bootcampet. Jag kämpa som ett djur och gjorde allt så bäst jag bara kunde. Detta bootcamp var uppsatt så att man kunde tävla mot sig själv. Ja då kommer djävulen fram.. Jag nästan spydde så hårt jag tog i. Härligt! Men kom ihåg det är inte NO PAIN NO GAIN det är faktiskt NO EFFORT NO GAIN..Det handlar aldrig om smärta det handlar om hur hårt du gör allt. Så Gå aldrig för smärta. Det handlar bara om okunskap.

Grymt tröt efter boot campet men när jag kom hem stort städade jag hela lägenheten. Jag städa på adrenalinet jag fick av träningen. Jobbigt. Men det funkar bättre än att lägga sig i soffan. Ligger dock i soffan just nu och kränger vattenmelon. Vattenmelon är perfekt att äta efter träning. Innehåller mycket vatten som kroppen kräver. Men ska äta mitt riktiga mål nu om 1 timme. Vi går ut och käkar idag. Jag är för trött för att laga mat.

Ni får ha en bra helg nu! Kom ihåg att äta… Utan mat får ni inget resultat

20120831-173150.jpg

Lämna en kommentar