Proteinare

Vaknade lite sent idag..Eller rättare sagt Mike skulle väcka mig kl:6.30 för att vi skulle köra morgon cardio tillsammans. Annars brukar jag köra det på skolan. Men När han väckte mig så hade jag sagt att det är för sent . Så han gick. haha..Men alltså?!.Så blidde ingen cardio för min del. Men det gör inte så mycket.

Sitter just nu och dricker en proteindrink och gör mig i ordning för skolan. Känner på mig att denna dagen blir en bra dag. Eftersom går dagens var så jävla flummig.!

Vi har så mycket att göra nu i skolan. 2 stora prov kommer upp + två arbeten. 1 arbete om en diet som vi valt att skriva om som man sen ska presentera. Jag har valt LCHF. Eftersom jag är lite negativt inställd till den dieten. Inte allt med den. Men hysterin om fett. Sen ska vi göra någon form av marknadsföring. Så vi får se vad jag kommer upp med. Någon form av plakat kanske? Tips?.

ImageImage

Lämna en kommentar